Hvem er vi?

Home & Garden er et samarbejde mellem nogle af Danmarks førende planteskoler/havecentre.

Home & Garden står for:

• FAGLIG VIDEN
  • DEN BEDSTE KVALITET
  • STORT UDVALG
  • SOLID ORIENTERING OM TENDENSER I IND- OG UDLAND.

Faglig profil

• Planteskole med høj fagligt niveau særligt indenfor haveplanter og tilbehør.
  • Faguddannet personale med stor kompetence som løbende vedligeholdes på kurser og efteruddannelse.
  • Vi brænder for vores fag - og er stolte af at formidle viden og inspiration til danske haveejere.

Kvalitets profil

• Planteskole med høje kvalitetsnormer.
  • Streng kvalitetskontrol af alle planter sikrer til enhver tid vore kunden den bedste planteskole-kvalitet.
  • Vores faguddannede personale sørger for optimal pasning af alle planter i forretningen.
  • Se også Sikkerhed for vækst

Sortiments profil

• Bredt og dybt sortiment i almindelige planteskoleplanter og tilbehør.
  • Mange specialiteter og sjældne planter.
  • Altid stort udvalg i sæsonens aktuelle planter.

Nyheds profil

• Et netværk af fagfolk finder de bedste nyheder til danske forhold, fra hele verden.
  • Vi følger have-trenden i ind- og udland og bringer den videre til de danske haveejere.

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld

Læs mere om